Lotte Giltaij

206
Video’s:

Over mijn reis

Na het behalen van mijn vwo-diploma mocht ik een bestemming uitkiezen voor een onvergetelijke reis. Een makkelijke keuze: duiken met de witte haaien in Zuid-Afrika, mijn grote droom!

De reisorganisatie Koning Aap neemt ons voor 23 dagen op sleeptouw. De groep bestaat uit 14 jarige Jill, 17 jarige Cloë, hun moeder, mijn moeder, mijn vader en ik. Ik heb al even contact met Jill en Cloë en ik heb er alle vertrouwen in dat we het super naar ons zin gaan hebben!

Vaccinaties (DTP, hepetitus A en hepetitus B) hebben we gehad, dus Zuid-Afrika: here we come!

Door middel van deze blogs houden we jullie op de hoogte van wat we allemaal doen en meemaken. Hopelijk volgen jullie ons tijdens deze reis en laten jullie afentoe een reactie achter!

Dikke kus en groetjes Lotte

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zuid-Afrika.